blog

Lenie Verhelst – ondernemer van de week

2020 brengt voor mij als ondernemer vele nieuwe zaken mee. Mijn doelen zijn uitgeschreven in mijn master workfile en één van die doelen is meer zichtbaarheid creëren. Laten weten aan de wereld dat ik hier ben. Maar ik zou ik niet zijn (de gever in mij 🙂 ) als ik die lijn weer niet zou doortrekken naar andere ondernemers. 

Aangezien we aan de start van 2020 staan, heb ik beslist dat ik elke zondag een nieuwe ondernemer uit mijn netwerk in de kijker ga zetten. 

Wake up beauty, it's time to beast!

Onze 4de ondernemer van dit jaar is Lenie Verhelst. Zij is de kracht achter moeiteloze nieuwsbrieven.  
Ontdek hier onder wie ze is, wat ze voor jou kan betekenen en hoe ze in het ondernemerschapsleven staat. 

Lees je via je gsm of via je tablet? Gebruik dan het logo rechtsboven op de foto om het te vergroten en inzoomen mogelijk te maken.

Heb je interesse in het aanbod van Lenie Verhelst?
Contacteer haar dan zeker via één van de volgende kanalen: haar facebookpagina, linked-in pagina of via haar website

Ook interesse om in de kijker te staan en extra zichtbaarheid te creëren?
Stuur me dan een mail op silke@getitorganised.be .

Wil je graag meer te weten komen over het aanbod van Get it Organised? Geen probleem. Je hebt drie mogelijkheden:

  1. Ondersteuning op korte of lange termijn -> administratieve support voor drukke ondernemers
  2. Een analyse van je huidige administratieve business waarmee jij nadien zelf aan de slag kan-> administratieve analyse
  3. Ik coach jou naar een betere administratieve omgeving toe waar je zelf aan de slag gaat -> administratieve coaching 

to be continued...

3 ultieme tips om je productiviteit te verbeteren

💎 Don't be busy, be productive 💎  

Willen we dat niet allemaal?
Productief bezig zijn en het uiterste uit dat werkuur halen. Want voor je het weet is het voorbij.
 
 
Er zijn een hele reeks tips voor productiever aan de slag te gaan. Maar speciaal voor jou heb ik gekozen voor dé 3 ultiemste tips!
 
📌Mijn eerste ultieme tip zal heel bekend in de oren klinken. En toch zijn we masters geworden voor die tip te negeren en naast ons neer te leggen. Namelijk, vermijd afleidingen

Zet al die piep piep-meldingen uit van zowel je mail, je sociale media en je gsm. Het zijn niet alleen de meldingsgeluiden die zorgen voor afleidingen. Je werkomgeving kan ook een negatieve invloed hebben op je productiviteit. Als jouw bureau vol ligt met spullen die er niet toe doen dan kan dit steeds zorgen voor afleidingen. Alsook de talloze to do-lijstjes kunnen voor afleiding zorgen. Zorg bijv. dat je flesje water bij de hand staat vanaf de moment dat je aan de slag gaat. Zodat je niet elke keer op en af hoeft te lopen.


📌De 2de ultieme tip die ik geef om productiever aan de slag te gaan is: las voldoende pauze in. Ga bijvoorbeeld tijdens je 10 min pauze het blokje om en strek de benen. Je zult versteld staan van wat een positieve invloed dit op jou heeft. Verbruik energie om nieuwe energie te vergaren en terug productiever aan de slag te gaan.
 
📌Mijn 3de en laatste ultieme tip heeft allemaal te maken met gewoontes.
Ontwikkel een bepaalde werkroutine en ga aan de slag met batchen in je agenda.
Je zult verstelt staan hoeveel tijdwinst dit oplevert, vooral omdat je veel kleine tijdrovende taken een vaste routine kunt gaan geven zodat ze peanuts lijken. Of tenminste al meer deel zullen gaan uitmaken van het geheel dan voorheen. Doordat je gaat batchen ga je de focus op één taak richten. Dit zorgt er voor dat je telkens weer nieuwe energie hebt om met een nieuwe taak productief aan de slag te gaan. Batchen is héél fijn eens je het doorhebt, maar het vergt wel wat discipline in het begin.


to be continued...

Wil je graag meer te weten komen over het aanbod van Get it Organised? Geen probleem. Je hebt drie mogelijkheden:

  1. Ik ontlast en ondersteun jou (op langere termijn) -> administratieve support voor drukke ondernemers
  2. Ik maak een analyse van je huidige administratieve business waarmee jij nadien aan de slag kan-> administratieve analyse
  3. Ik coach jou naar een betere administratieve omgeving toe waar je zelf aan de slag gaat -> administratieve coaching 

Riet Van Rompaey – ondernemer van de week

2020 brengt voor mij als ondernemer vele nieuwe zaken mee. Mijn doelen zijn uitgeschreven in mijn master workfile en één van die doelen is meer zichtbaarheid creëren. Laten weten aan de wereld dat ik hier ben. Maar ik zou ik niet zijn (de gever in mij 🙂 ) als ik die lijn weer niet zou doortrekken naar andere ondernemers. 

Aangezien we aan de start van 2020 staan, heb ik beslist dat ik elke zondag een nieuwe ondernemer uit mijn netwerk in de kijker ga zetten. 

Wake up beauty, it's time to beast!

De derde ondernemer is alweer een topper van formaat, namelijk Riet Van Rompaey. Dé opruim- en mamacoach van Vlaanderen.  
Ontdek hier onder wie ze is, wat ze voor jou kan betekenen en hoe ze in het ondernemerschapsleven staat. 

Lees je via je gsm of via je tablet? Gebruik dan het logo rechtsboven op de foto om het te vergroten en inzoomen mogelijk te maken.

Heb je interesse in het aanbod van Riet Van Rompaey?
Contacteer haar dan zeker via haar website of via facebook

Haar fantastische eBook over ‘Happy Habits’ kan je hier downloaden. 

Ook interesse om in de kijker te staan en extra zichtbaarheid te creëren?
Stuur me dan een mail op silke@getitorganised.be .

Wil je graag meer te weten komen over het aanbod van Get it Organised? Geen probleem. Je hebt drie mogelijkheden:

  1. Ondersteuning op korte of lange termijn -> administratieve support voor drukke ondernemers
  2. Een analyse van je huidige administratieve business waarmee jij nadien zelf aan de slag kan-> administratieve analyse
  3. Ik coach jou naar een betere administratieve omgeving toe waar je zelf aan de slag gaat -> administratieve coaching 

to be continued...